Публикувано от: almatour | юни 10, 2011

Най-необичайните клиентски желания по време на полет

Някои пътници така и не разбират защо не биха им отворили прозореца по време на полет, докато други желаят двигателите на самолета да бъдат спряни, за да се намали шума! 🙂

Безрасъдните и понякога странни въпроси,задавани на служителите на авиокомпания Virgin Atlantic, бяха разкрити след като екип от 3,000 дущи,които работят в тази компания, споделиха своя опит с най- необичайните желания на  клиенти си.

Сред най-често срещаните питания е „Извинете, бихте ли отворили прозореца?”. Човекът явно е мислил повече за комфорта и удобството си,отколкото за това,че разхерметизирането на кабината би довело до много по- „неудобни” последсвтия, особено когато се намираш на 10 500 метра височина.

Други уникални въпроси, за които служителите на авиокомпанията споделиха са „Бихте ли изключили двигателите,защото са много шумни?” и „ Извинете, може ли капитанът да спре турбуленцията,ако обичате?”

Изненадващи понякога са и очакванията, свързани с предлагания комфорт по време на полет. Пример за това е въпросът: „ Бихте ли ми показали къде се намират баните?” (Вярно е,че вече има самолети,които предлагат и такъв лукс, но те не са в тази категория,за която говорим :))

Един от членовете на екипа е бил помолен да запази час за масаж за кукла Барби,случвало се е също и да поставят контактни лещи на свои пътници.

Други клиенти пък може би нямат реална представа за размерите на самолета и питат:”Може ли да закарате децата ми в стаята за игри?” и „Има ли МакДоналдс на борда?”

Каролин Линам, менидйър връзки с клиенти във Virgin Atlantic казва : „Нашият екип е винаги готов да направи необходимото, за да предостави най-доброто обслужване на клиентите ни, но понякога техните желания са предизвикателство.“


Вашият коментар

Категории